Nionde oktober

Veckan har varit fylld med aktiviteter och skola/förskola.
På måndagskvällen åkte Lilly och Vilhelm på glada timmen. 

Tisdag var de förskola/skola så jag passade på när de bara var jag och Stellan att gå en långpromenad med två andra mammor som bor här i byn och som också är mammalediga, käkade lunch tillsammans och surrade, så otroligt efterlängtat och helt underbart. 
Onsdag var Lilly på skolan och vi andra åkte på musiklek och på kvällen blev de premiär för Hilda på bamse gympan. Oj så lycklig hon var och helt utan att tveka stegade hon in på gympan och jobbade så gott hon kunde på att härma alla andra. Så glad att jag var med och fick se det. 
Torsdagen spenderades på skola/förskola. Slitna krigare och Hilda var rätt slut på förskolan medan jag försökte minska på tvättberget här hemma. Blev en promenad också. 

Idag har jag stökat och grejat inför aktiviteter som förhoppningsvis blir av imorgon och barnen har städat dina rum. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0