Fjortonde oktober

Dagarna rullar på och humöret på samtliga i familjen åker upp å ner och hit å dit. Våran stora tjej har lite jobbigt med att måsta passa bussen på morgonen då hon är en riktig morgonmysare. Tur att hon älskar skolan och har de som motivation.

Stor killen går igenom någon typ av utvecklingsfas och vet inte riktigt själv vad han vill men de som alltid gör han glad de är bästa kompisen Edvin och olika kvälls aktiviteter. Och fortfarande säger han "jag älskar att städa mamma" 

Lillbruden (som inte alls är så liten längre) är inne i en sån bra period nu, för det mest glad och även om de är mycket bus i kroppen så görs allt med glimten i ögat och hon charmar alla som kommer i hennes väg. Inser att bara dom sista månaderna har de hänt så mycket och hon växer och tar för sig mer och mer. Nu har hon också börjat gå på toan bara vi kommer ihåg att påminna om de. 

Lillebror kämpar på, fortfarande världens snällaste dock besvärad av tandsprickning och är väldigt lös i magen så rumpan är alldeles röd. Annars så sprattlar han och far om man lägger han i babygymmet så tar de inte lång stund innan han har sprattlat sig av från de. Är som lyckligast när han har sina syskon runt sig och är väldigt killig på magen. 

Jag racklade och lyckades slå ryggen under trappen i söndags och nu har jag så fruktansvärt ont i ryggen vilket resulterar i att hela kroppen typ värker. Jag har varit så nöjd över att kroppen har klarat graviditeten och amningen så bra och så går jag och gör så där.... Blir så trött på mig själv, är så bortskämd med frisk kropp att jag gnäller värre än ett barn till Anders om det. Men jag hoppas att det är lite som ett blåmärke och ska gå över fort. 
Mina favvisar 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0