Bloggens existens

Jag har hamnat i ett läge där jag inte vet hur jag tänker angående bloggens vara eller icke vara. Har ju aldrig bloggat för att ha följare utan för att närmaste familjen ska kunna få uppdatering och då främst med bilder för min mormor och Anders mormors skull. I dags läget vet jag inte om någon av Sonja eller Berit läser bloggen och jag är ju inte direkt någon som skriver spännande saker. Är glad att jag bloggat i många år då man kan gå tillbaka och det har varit lite som en dagbok. Har bestämt att jag ska försöka få ut bloggen i bok....vilket jag har förstått ska vara möjligt. Men jag har svårt att bestämma om det kanske är dags att sluta nu. Sluta blogga och få ut den i en bokuppsättning i stället.
hmm, får lura ett tag på den.
Är de nån annan jag känner som läser bloggen?
 
 4/11-07 skrev jag mitt första inlägg på den här bloggen.
Med den här bilden bla.
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag läser! Kul och se och läsa bad ni hittar på där borta😀❤

2020-10-31 @ 09:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0