Tjugonde november

Idag försöker jag sakta och metodiskt börja städa och plocka fram julen.  Lev sent innan vi la oss igår och jag är trött idag barnen är heltaggade på att pynta deras rum och jag försöker allt jag kan att de inte ska bli fullständigt kaos när vi väl börjar.

Var är du mormor Sonja när jag behöver dig!? 
Igår var barnen på skola/förskola och jag passade på att hemmaträna lite och sen blev det en lång promenad med en vän från byn som också är föräldraledig. De blåste svinkallt vid sjön men solens strålar fyllde på kroppen med energi. 
Stellan sitter nu stadigt och bra i barnstolen och gillar verkligen att tugga och suga på rån. Idag fick han smaka lite gröt och de var jättemärkligt tyckte han. Han har små bitit mig nu några gånger så jag hoppas de bara är de att de kliar så mycket i tandköttet där vi väntar på två tänder annars då blir de till att förklara på skarpen att ska han hålla på att bitas då är de färdig ammat för min del.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0