Hela havet stormar

Inatt någon gång mellan 00.00-01.00 kom Vilhelm och Anders följde han tillbaka till hans säng. Kl 01.30 kom Lilly upp till mig och sa att hon blödde näsblod och OM hon gjorde de var blod fulla henne, pyjamasen, håret, ansiktet osv. Följde henne ner och hon var så lugn och duktig. Hon fick hoppa in i duschen medan jag sanerade golv och sängen. Då vaknar lillebror och skriker så Anders går från en inte sovande Vilhelm upp till Stellan och hittar inte nappen så han kommer ner och jag går upp till Stellan och tar med mig Lilly till våran säng.


 Ser då att Hilda sitter upp i sin säng men säger ingenting så jag lägger mig med Lilly och Stellan och medan dom somnar fixar Anders allt med tvätten osv. När dom sen somnat går jag till Hilda för Anders måste gå till Vilhelm som fortfarande var vaken. Hon önskar välling så jag går ner för att göra vällingen och när jag är klar kommer också Anders som fått Vilhelm att sova, han lägger sig med Hilda och jag kryper ner mellan Lilly och Stellan. Sover sen som klubbade och 06.35 kommer Anders in i sovrummet och säger att jag måste vakna och att han hade tur att Hilda väckte han. 
Tänk ändå så galet de kan bli, ändå kom jag på mig själv med att vara glad att de ialla fall inte var magsjuka hela familjen hade. Hahaha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0