En månad kvar till jul (igår)

Ja igår var de den tjugofjärde november och en månad kvar till jul. Trots att julen blir väldigt konstig i år så försöker vi göra det bästa av situationen. Anders bestämde sig för att ta ut lite föräldradagar då han har ganska mycket att ta ut så han går på julledigt måndagen sjunde december och blir ledig in i januari vilket känns väldigt bra och barnen är heltaggade. Vilhelm och Hilda kommer vi att hålla hemma från förskolan under den tiden han är ledig. Både för att vi ska kunna umgås max men de ska också bli skönt att minimera risken att dra hem/runt på onödiga baciller.

 
Hans ledighet har gjort att han har väldigt mycket julmyskänsla så i år fick jag börja julpynta tidigt utan pust och stön. så lycklig som jag och barnen är så har vi nu städat och julpyntat klart och är så redo för första adventshelgen. Då ska vi baka och  mysa till fullo och inte som andra år när man står med julstädskaos mitt bland adventsstaken...
 







Nu är de jul här i vårt hus. Åhh jag ÄLSKAR julen. ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0