Tjugonionde januari

Helgen blev lugn för mig och barnen och Anders fick en mini paus i snöskottandet. Hilda och Vilhelm är snuviga men annars i god form och Lilly är frisk medan jag har dragit på mig snuva och halsont men de funkar bra att bota med nässpray så vi får hoppas de går över fort.


Igår var barnen på förskola och nu ikväll har Lilly turen att faster Louise följde henne på skidträningen då pappan råkat dubbel boka sig med årsmöte för byggnads. De är tur att vi har henne som ställer upp när de krisar. 

Till helgen hade jag dock bestämt mig för att vara frisk för då ska jag och Anders äntligen få oss iväg på julklappen jag gav till oss, en natt i Lycksele med godmat och sen gå och se Billy Opel de kommer bli helt underbart som vi längtar och allt de är möjligt tack vare mina underbara föräldrar som kommer upp på fredag. Vad hade vi gjort utan dom (!!?) världens bästa är dom. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0