Barnfri helg

I helgen kom mina föräldrar upp för att vara barnvakt till våra guldklimpar medan jag och Anders åkte till Lycksele. Vi åkte ner tidigt lördagsmorgon, blev bjudna på lunch hos fina vänner sen lite shopping innan vi checkade in i stugan på Ansia. Blev middag på Golden bar som var väldigt god. 




 sen så åkte vi till hotell lappland där bland annat Billy Opel spelade och han levererade verkligen. Så himla kul att få se han live.

Sov en godnatt och fick vakna i lugn och ro innan vi åkte hemmåt till Tärnamo igen. 
Helt underbart och skönt att ladda batterierna bara min kärlek och jag. Tack värdens bästa mamma och pappa för att ni alltid ställer upp. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0