Alla hjärtans dag

Tänk ändå så fruktansvärt mycket jag har att vara tacksam för jag har en man jag älskar och som älskar mig och tillsammans har vi fått den finaste gåvan just för oss, barnen. Så därför lägger vi den där extra kärlekstanken till våra älskade barn.





Lilly och Vilhelm fick varsin ros med godis. 
Hilda fick fruktgodis och bukett som mor och far fick njuta av. 

Anders har en kompis uppe i helgen för skoterkörning så idag när dom var ute hela dagen passade vi på att åka och hälsa på hos grannarna och vilket väder vi haft på förmiddagen idag. 




Åt så god middag med efterrätt att de just nu känns som magen ska explodera... Får se nu ikväll om bebis ryms att röra sig där inne. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0