Tredje december

Veckan har gått i en rasande fart och snart går Anders på julledigt och de ska bli så skönt och mysigt. I tisdags var de så underbart vackert väder ute så efter att jag lämnat barnen på förskolan så stresshandlade jag för att hinna hem och ut på promenad. Så mycket energi som fylls på av vackert väder, motion och två fina vänner.





Förövrigt så passar jag på eftersom att jag hela tiden glömmer att ringa. Kära moster Anna, barnen blev väldigt glada av paketet. Vilhelm bar snögloben så försiktigt in på sitt rum. Godiset fick toppbetyg och Hilda var så arg att hon bara fick öppna en av påsarna. Tack så mycket och ja vi ska ringa också när jag kommer ihåg. 


Kommentarer
Postat av: Anonym

🙂

2020-12-03 @ 17:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0