Sex månader

Ja den lilla krabaten har ju hunnit bli sex månader och jag fattar ingenting, han är ju ingen bäbis längre.... Han är just nu inne i något vilket jag tror är tänder... Men jag skyller alltid på tänder och vi väntar fortfarande på dom två där uppe. Från att han inte bajsat alls till att nu bajsa hela tiden och absolut direkt han ammat. Varit två stökiga nätter nu där han vaknat och egentligen bara legat och pratat och inte riktigt kunnat sova. Han har dessutom lagom till 05.00 bajsat så att jag måstat stiga upp å ta bort de och då blir de så fel att somna om för mig när dagen alltid börjar senast 06.30.

Med underhållning håller han sig rätt så nöjd och han sover två gånger under dagen och har nu mera börjat vilja nattas uppe i sin säg vid 19.30.








Till veckan ska vi på läkarkontroll och få se längd och vikt. De blir spännande det. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0