Skolstart

Lilly har varit spänd och förväntansfull i några veckor och haft svårt att somna. Efter ett "för besök" på skolan igår så var hon så redo att börja skolan i morse. Jag Lilly och Stellan åkte dit tillsammans och efter en timma där åkte jag hem och strax efter 14 så kom hon hem med skolskjutsen. Glad och nöjd över en lyckad dag. Lilly hade sin nya ryggsäck som hon fått välja ut själv nu inför skolstarten.


Tänk nu har vi ett barn i skolan, så sjukt men så stolta är vi över våran stora tjej. 

Självklart var de fest när hon kom hem för att fira den stora dagen. 







Tack kära mor/mormor för att du är här och hjälper mig och tar hand om dom små så jag kunde följa Lilly i lugn och ro. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0