Torsdag 23 April

Torsdagen kom och jag och Anders steg upp tidigt för att hinna till Lycksele till 07.30. Pga coronan fick inte Anders följa med så han lämnade mig och la sig för att sova i bilen.

Jag kom dit och fick vänta en ganska bra stund då de fötts många bebisar under natten. Men tillslut fick jag komma in i ett rum där dom kollade hjärtat på bebis för att se att han mådde bra. 

Vilket han gjorde. Efter ett tag så kom en barnmorska med en läkare och dom skulle bara kolla hur bebis låg sen skulle jag förberedas för vändningsförsök. Men tack och lov så visade det sig att han låg rätt och har nog aldrig legat fel. Så med de positiva beskedet så fick vi vända hem igen. Väldigt skönt och bra att ta de säkra före det osäkra. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0