Tjugoförsta mars

Oj vad mars månad har gått fort och snart kommer April. Håll i hatten för här går de undan. 
I onsdags var dom stora på förskolan och jag och Hilda var på musikleken i tärna i vanlig ordning bara det att jag inser nu precis vad mina föräldrar gått igenom. På musikleken så sjunger vi alltid en namn sång där man presenterar sig och sitt barn var bara det att jag sa "Lilly" och tänkte inte mer på de för än en av mammorna bredvid sa sen "men visst är de Hilda du har med dig?" Så sjukt att jag inte ens reagera efter att jag sagt det. 

Annars så har Hilda från att vara rätt så lugn nu kommit på de här med att klättra. Hon ska nu mera klättra på precis allt. Rätt vad de var idag när jag satt och åt lunch så satt hon upp på en av stolarna vid bordet och jag hängde aldrig med på hur hon fick sig dit. Nöjd och glad är hon fortfarande men om man tar bort henne från de hon vill klättra på blir hon väldigt upprörd. 
(null)

(null)
En helnöjd Hilda som fick sig upp i syskonens säng.
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Lilly var så nöjd då hon satt ihop en våningssäng till dockorna i dockhuset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0