Tionde mars

Anders har besök av Emil, David och Jonas för skoterkörning i helgen och barnen är lyckliga över sällskap av "buspojkarna" Vilhelm är som vanligt inte alls nöjd på morgon när dom åker iväg och han inte får följa dock. Tur för barnen så är deras kusin här så dom har fått vara med henne och farfar. 

(null)

(null)

Hilda har (om jag inte minns fel) dragit på sig sin första "riktiga" förkylning och inatt har jag sovit sittande med henne på mitt bröst. Väldigt mysigt men jag som har så svårt att sova så känner av de rätt bra idag. Än så länge är de bara snuva och jag hoppas hon slipper feber.

Trotts förkylning så har de varit väldigt glada miner på dagen. 
(null)

(null)

(null)

Men väldigt trött blir man av trevligt sällskap. 
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0