Sommar

I söndags kom mamma upp till Tärna och tisdagsmorgon packade vi in oss med barnen i bilen för att åka till Sjöbotten. Anders som inte börjat semestern blev hemma.

När vi kom till Sjöbotten så skyndade sig barnen att hoppa i barn poolen. 


Lilly blev också överlycklig att träffa trähästen Stjärna. 
Morbror Jonas var också hemma. 

Onsdag:
Vi tjejer åkte in till stan för ärenden och jag kollade min syn och provade ut nya läsglasögon. 


Kusin Hennie och moster Johanna kom. 

Torsdag:
På dagen fick barnen besök av Sofia och Elin med deras barn. 

Även lilla Algot kom på besök. 

Efter att vi gett barnen mat så packade jag mig iväg för att åka ner till bastun och käka middag, basta och bada med min bästa kompis Elin som kom till Sjöbotten onsdagskvällen. Vi fick en helt fantastisk kväll och en massa tid för att prata om allt mellan himmel och jord. 







Fredag:
Fick jag sovmorgon sen åkte jag och syster med barnen och hälsade på Erika och hennes två barn. 

Underbara Hjalmar som är det senaste tillskottet i släkten dryga 6månader. 

På kvällen började ännu mer släkt ramla in då min bror Jonas har trettioårsfest idag (lördag). Bror Nils och Frida, min faster Anna och hennes man och min farbror Lars. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0