Milstolpe

De händer grejer här hemma just nu när liten håller på att bli stor. Pratar om våran strax blivande treåring. Älskade Vilhelm. I helgen slutade han med dag vilan (han sover än så länge på förskolan) och nu idag så kom han till mig och sa att han skulle sluta med NAPPEN, hans käraste ägodel, jag var inte sen att haka på så innan han hann fundera mera så hade han slagit in sina nappar i paket som han ska ge till någon (han är osäker än till vem han vill ge dom). 

(null)

(null)

(null)

Under dagens gång har han hunnit ändra sig och velat ha nappen men med stöttning från fadern så har vi bestämt att fullfölja. Gruvsamt mest för mamman inför nattningen. Men då jag är själv hemma med nattningen ikväll så fick dom stora lägga sig och läsa när jag gick för att söva Hilda. Seg sövd som attan var hon och när jag kommer till dom stora säger Lilly "mamma jag läste för han så han somnade och nu går han inte väcka"
ALLTSÅ älskade duktiga barn som är så fina med varandra och vilken storasyster som stöttar och hjälper lillebror. 
(null)
Vi har än en lång väg att vandra känns det som men nu är vi på god väg!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0