Sjöbotten

Måndagkväll efter Anders slutade jobbet åkte hela familjen till Sjöbotten. Tisdagmorgon åkte Anders till Umeå för utbildning inom jobbet och tisdagkväll åkte han till Lycksele för att jobba fackligt till fredagen. Då passade jag och barnen på att umgås med mormor och morfar och kompisar. 

Var längesedan vi var i Sjöbotten och de var så himla mysigt att träffas igen. Vi hann med att träffa flera kompisar vi inte träffat på länge, tyvärr dock inte alla. 

(null)

(null)

(null)

(null)
Bus ute hos mormor och morfar.
(null)

(null)

(null)

(null)
Fick träffa denna guldgosse som är nyaste tillskottet i familjen Larsson. 
(null)

(null)
Vi var och badade med mormor och fick med oss gammelmormor Sonja hem. 
(null)

(null)
Nostalgi när Lilly ville spela ett spel som jag spelade när jag var liten.
(null)

(null)

(null)

(null)
Middag och pyssel med kära vänner på alla hjärtans dag!
(null)

(null)

(null)

(null)
Och enorm lycka när moster Johanna och Hennie kom och lekte med oss.
(null)
När Anders kom från arbetet på fredagen så blev jag utbjuden på sen alla hjärtas dag middag och bio. Så mysigt att bara vara han och jag lite. 

Lördagmorgon packade vi ihop och åkte förbi en kompis till Anders i Lycksele och deras tre barn. Så kul att leka av sig och dom bjöd på lunch. Väl hemma bjöd farmor och farfar på middag. 
(null)

(null)


En underbar vecka med massa kul men de är skönt att vara hemma igen. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0