Vardag

I måndags var vi tillbaka i vardagen, Anders åkte på jobbet och jag skjutsade dom stora barnen till förskolan. Lyckliga var dom att få träffa alla kompisar igen och inte alls redo att åka hem när jag kom för att hämta. Som de ska vara enligt mig. Hilda och jag har inte hunnit med så mycket mer än att stöka på med måsten här hemma men nästa vecka tänker jag att vi ska ta vara på tiden bara jag och hon och hitta på roliga saker när dom stora är på föris. 

 
I tisdags kom sommaren tillbaka precis som i resten av Sverige och vi var ute och busade på hela dagen. Idag har barnen varit på förskolan igen och innan vi åkte hem blev de mellis med pappa i tärna och en massa bus i lekparken. 
Vi startar upp vardagen lugnt för nästa vecka är Anders ledig för älgjakt så vi håller tummar och tår. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0