Början av April

I måndags lämnade jag Anders och barnen hemma och åkte till Piteå till min syster där jag sov två nätter. Anledningen var att våran kära Maggan skulle begravas. Så på tisdagen samlades familjen och åkte till boden på begravningen sen åkte vi alla tillsammans till syster igen där vi for ut och åt sen blev de en massa välbehövligt surr. 
(null)

(null)

Inte ofta alla vi syskon träffas i lugn och ro utan galna barn runt om kring. En tråkig anledning att ses men än dock. Jag fick ladda batterierna med två hela nätters sömn och vilken känsla att vakna upp i en knäpptyst stuga och inte ha någon brådska med nått. 

(null)

Rullade hemåt och väl där så åkte Anders iväg med Lilly på skidträning där som hade "hundbesök" och de var väldigt populärt.
(null)

(null)
Barnen och Anders hade klarat sig så fint utan mig så de var skönt. Lilly åkte dock på feber natten till torsdag och Anders blev dyngförkyld. 
(null)

(null)

Nu så hoppas vi att förkylningen är över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0