Veckan

Måndag var de förskola och lite stök och städ för mig och Hilda. På tisdagen tog vi de lugnt hemma då Lilly och Vilhelm hade en rätt så dålig natt och Hilda hade blivit väldigt snuvig. Fick upp ett mini-il så jag fick in ett gammalt skåp i köket som jag tänkt skrapa och fixa länge men inte blivit av och bytte ut lampan i hallen. 

(null)

(null)

Onsdagen hade jag sån beslutsångest om barnen skulle åka på förskolan eller ej så dom fick stanna hemma och vila upp sig ordentligt. Anders kom hem tidigare från jobbet med världens förkylning. Men de var styckning på schemat kl 18 så jag åkte och fick hugga in i Anders ställe och de var riktigt kul och jag var nog inte allt för mycket ivägen.  
(null)

Men imorse efter en bra natt och endast lite "morgonslem" så fick dom åka på förskolan och jag med Hilda åkte på femmånaderskontroll sen hem för att ta hand om all köttfärs. Ikväll skulle jag och Hilda åka på kören men hon var så snuvig och inte alls nöjd så de kändes bättre att ta nya tag nästa vecka. 
(null)
Men nu god natt! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0