Fjortonde September

Igår fick jag med mig min svägerska Louise på körövning. Har länge funderat på att åka dit men har inte fått tummen ur men nu äntligen var vi dit och tänker nu försöka få till att åka dit varje torsdag. Utmanande men väldigt roligt. Självklart var Hilda också med och skötte sig väldigt snyggt. 

Idag har jag och barnen tagit de rätt så lugnt på förmiddagen då Vilhelm är småsnuvig. Efter lunch och vila så blev de ändå lite utevistelse med mellis, upptäcksfärd och samling av olika löv. Inne fick dom sen limma och pyssla på med löven, väldigt uppskattat, enkelt för mamman och gammelfarmor och gammelfarfar blev glada som ikväll fick teckningarna. 
(null)

(null)


(null)

Barnen åkte "raggarbilen" till farmor och farfar och jag å Nikita tog en härlig promenad. 
(null)

(null)

(null)
Farfar drömde sig iväg. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0