Vardag bil sång

Jaha vad händer här då? Vardagen rullar på barnen "förskolar" jag och Hilda träffar andra mammor, myser och stökar på medan Anders jobbar och kämpar med gården på kvällarna. Allting rullar på rätt bra och igår gjorde vi slag i saken och med hjälp av min bästaste pappa så blev vi med familjebil. Snart kommer vi alltså rulla med stil i minibuss. Känns väldigt skönt då de nu är väldigt fullt i vår vanliga bil. 

(null)

(null)

Igår fick jag åka på sången helt själv. (Vilken befrielse) alltså den som tror att de är lätt och bara roligt att vara med i en kör har inte förstått hur mycket de ändå kräver. Att då ha med en sprallig dam på fem månader är inte lätt om man ska försöka koncentrera sig. 
Hur som så gick de väldigt bra, Hilda hade varit grinig typ hela dagen så innan jag for så var hon väldigt trött då hon nästan inte sovit något på dagen. Hon fick en alvedon och Anders la henne i vagnen och hon sov i stort sett hela tiden tills jag kom hem. Två och en halv timma senare. Vi hade också så tur att barnens farfar var här och tog hand om Lilly och Vilhelm med pussel, bus, fika och massa skoj. Så jag fick sjunga, Anders fick stöka ute i lugn och ro och dom små fick busa. Snacka om toppen kväll! 

(null)

(null)

(null)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0