Piteå havsbad

På fredagsförmiddagen åkte jag å barnen till Hemavan på frontfrisör till Sandra där dom fick klippa sig. Så nöjda och så duktiga!

(null)     

(null)

(null)

Sen på kvällen kom världens bästa mormor, morfar och morbror Jonas för att vara barnvakter till våra stora troll. 

Lördagsmorgonen åkte jag, Anders och Hilda iväg till Piteå havsbad på firma fest med contractor som Anders jobbar åt. Först lite bad sen mys på hotellrummet och sen mingel med start kl 17. Trerätters middag som jag tyckte var riktigt bra sen underhållning med "rock the night" tema. Jag och Hilda gick och la oss efter att vi ätit efterrätten, då var vi mätta, belåtna och trötta. Kraschade  i sängen vid 22. Hilda var nöjd och sov mesta delen av middagen.
(null)

På vägen hem blev de ett stopp hos syster med familj. Så mysigt att få krama och busa med lilla H och surra lite över kaffet. 
(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0