November

Känns helt galet att de redan är den fjärde november. Tiden går så ruskigt fort och de märks mest om man kollar på våran lilla Hilda som inte är så liten längre. 
 
Idag vaknade jag med inspiration från Louise systerdotter som varit och hälsat på och bakat åt Louise och Alfred, (hade förövrigt inte tackat nej om nån ville baka allt åt mig!) haha. Väldigt långt mellan gångerna som jag får lust till bakning så jag och barnen passade på att baka lite brownies och hallongrottor medan Anders gick ut med Hilda och grejade lite. 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Dom är så duktiga mina två hjälpredor och godkänt blev de av både farmora å farfarn, Ove och Anders. 
(null)

(null)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0