Vecka 38

I måndags gick vi in i vecka 38 (37+0) och jag har lyckats dra på mig en förkylning....igen... 
skjutsade barnen till förskolan sen så skyndade jag hem för att sen ligga isängen hela dagen. Vet inte om de känns direkt nå vidare bättre idag men sämre har de i alla fall inte blivit. Bara de att från att allt har känts relativt lätt så känner jag mig just nu väldigt höggravid. Energinivån är väldigt låg och då kommer sammandragningarna som ett brev på posten. 
(null)

(null)

Sen så har både jag och Anders upplevt de jobbigt med tidsomställningen nu och de tycker jag nog inte att jag känt av tidigare. Eller så har de med graviditeten att göra.... har så svårt att somna på kvällen och nu ligger jag här helt klarvaken sen 4 och bloggar....

Idag åker Anders med Audin till Lycksele och får rutan bytt sen så ska han på möte med facket så han kommer hem sent i natt... jiipie... men de ska nog gå bra. Får så dåligt samvete över barnen och min brist på energi, igår var de jättefint väder ute och Lilly ville så gärna att vi skulle gå ut. Tur att dom blivit så duktiga på att roa sig själv så jag satt på en spark och dom sprang upp å ner i en snöhög så nöjda. Älskade underbara barn! 

(null)

(null)

(null)
Lillebror skulle absolut ha på sig sina skidglasögon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0