Förskolan

Inskolningen förra veckan räddade två sjuka föräldrar. Anders inskolade Vilhelm på måndagen och jag låg hemma och sov hela dagen. På tisdagen var jag lite piggare och med alvedon och en massa nässpray så gick de fint att vara med barnen på förskolan men då åkte ju Anders också dit och blev liggande med en fruktansvärd bihåleinflammation. Barnen var de full rulle på hela veckan och inskolningen gick som en dans. Anders var hemma hela veckan och jag fick vila upp mig på förskolan i deras personalrum. 

(null)
V ville ha som L men toffsen åkte ur lika fort. 
(null)

Som sagt så gick inskolningen jättebra och även för Vilhelm att bli lämnad själv med fröknarna och dom små barnen när Lilly åkte på teater och jag var till barnmorskan. Synd nu bara att de är sportlov den här veckan så vi blir hemma men jag är övertygad att de kommer gå fint att lämna dom igen nästa vecka på måndag. De blir spännande samtidigt som de känns helt lugnt då jag inte har ett enda måste så jag kan ju vara med han hela måndagen om han inte vill bli lämnad. 

(null)

(null)
De var som sagt glada miner och fullrulle så de var tur att dom fick busa av sig lite energi på förskolan innan dom kom hem. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0