Regn å rusk

Ja inte är de mycket trevligt väder nu för tiden. Ynka 10 grader blåsigt och regn. Och vi är fortfarande förkylda, eller jag och nu har Hilda åkt dit också så jag och hon sitter sovandes nu för tiden... Vilhelm har gnuggat örat och i förrgår sa han "Mamma, konstigt i mitt öra" så igår var vi till läkarn och de var torkat blod i örat så dom misstänker spräckt trumhinna och irritation i örat. Så droppar för örat och alvedon vid behov. Hoppas han slipper få så ont, nätterna sover han väldigt oroligt vilket nu ju då kan ha fått sin förklaring... stackars liten. 
Men nu har jag bestämt att vi ska bli friska så vi kan fira midsommar fullt ut och kanske får börja sova igen. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0