Morgondagen

Imorgon är en stor dag, 29 Juni, de är dagen då vi blev föräldrar för första gången, jag blev mamma och ett helt nytt kapitel i livet började. Lilly kom efter många timmars jobb. Så många känslor de var i kroppen då och allt kändes svårt, roligt, utmanande, lyckligt, tufft.. osv osv. Idag skrattar jag åt att jag tyckte att de var en utmaning med en, men inser ändå att omställningen från inga till ett barn har ändå varit tuffast. Jag kollar tillbaka i blogg arkivet från Lillys första år och läser om magknip och vaknätter men de är sjukt för de är ju inte de man minns. Jag minns de så att hon kom och förändrade vårat liv helt och jag skulle aldrig någonsin vilja ens drömma om en dag utan just våran underbara Lilly. 

(null)

(null)

Nu sitter jag här med tårar i ögonen och försöker smälta vad som hänt oss dom här 4 åren som gått sen hon kom ut och låg på mitt bröst. Lillebror och en lillasyster och Lilly har klarat den omställningen hur bra som helst. Hon är verkligen världens bästa och stoltaste storasyster, tänk att de är möjligt att älska flera stycken så otroligt mycket, att de ryms så mycket kärlek.

(null)

(null)

Vi är så enormt glada att vi fick just Lilly, att hon kom först och hon är den som kommer att "leda skutan" de är hon som är så otroligt klok, vacker, modig och är så väldigt mån och omhändertagande om alla i sin omgivning men framförallt om sina små syskon. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Vi är otroligt stolta över våran Lilly varjedag och vi vet att vad hon än bestämmer sig för kommer hon klara alla hinder i vägen för hon vet att hon är älskad till månen och tillbaka. 

(null)

(null)

(null)

(null)

GRATTIS älskade LILLY Eva Marie Kolbengtsson! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0