Gravid vecka 26

Lite och ingen uppdatering om graviditeten här men på gott och ont så hinner jag knappt reflektera över att jag är gravid. Magen växer, kroppen blir tyngre och liten i magen sparkar och lever rövare typ 24/7 vilket gör att jag får den bekräftelse jag behöver för att känna att "allt är som de ska". Kan komma på mig själv med att ha dåligtsamvete över att de inte är mer "speciellt" eller vad man nu ska säga, men samtidigt så vet jag de att om jag skulle grotta ner mig i allt som har med graviditeten att göra så skulle jag längta ihjäl mig efter att få veta vem som ligger i magen. Att börja ställa i ordning, tvätta kläder, planera ja ni vet allt sånt, så de är nog ganska bra att tiden skenar i rask takt och sen kommer bebisen bara att vara här.

(null)

Men något som däremot kommer till och från är längtan till förlossningen. Är så himla taggad och de ska bli så intressant att se hur allt kommer te sig den här gången. Gick över bf exakt fyra dagar med både Lilly och Vilhelm, kommer de bli lika nu?  Spänningen stiger! 

Exakt 100 dagar kvar till beräknat idag. 
(null)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0