Snor å slem åsså öronen

Min förkylning som jag misstänkte har envist hängt kvar och allt snor och slem verkar aldrig vilja ta slut! Att jag dessutom snart har förbrukat dom där rackarns tiodagarna av nässpray gör ju inte saken bättre. Igår natt vaknade jag med en otrolig smärta i högra örat och ett lock som gjorde att jag inte hörde just nått. Åkte till sjukan men de var tack och lov inte öroninflammation utan en liten blödning/irritation och vätskesamling som behandlas best med avsvällande nässpray och alvedon.  Redan har de släppt rätt bra i örat och jag har inte just ont, fick bara lite problem med balansen i natt så blev lite "åksjuk" och spydde lite men nu är det betydligt bättre. 

(null)

Men eftersom att barnen mår bra nu så blev det självklart inskolning på förskolan men med pappa i stället för mamma. Lägesrapporten jag fått från de är att första dagen har gått bra och jag hoppas att jag ska kunna fortsätta inskolningen imorgon. Jag vill ju så himla gärna vara med men det var väldigt lyckliga barn som åkte iväg med pappan imorse. Liten håller på att bli stor nu. 

Imorse var det dessutom 32minusgrader här hemma och dom pratar om köldrekord i Hemavan på omkring minus 42.
Grymt men också grymt vakert! 

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0