Skoter, sömn, veckor

I fredags kom Jonas och Emil på besök, skoterkörning stog högt på listan men Jonas har också fått mycket tid med barnen då han om två veckor tar sitt pick å pack och flyttar till Stockholm. Tråkigt att han inte alltid kommer att vara på plats i Skellefteå men jättekul för han som får ge sig iväg på nya äventyr, så klokt att passa på när han har alla möjligheter framför sig. 

(null)

(null)

(null)

(null)
Blev djupa diskussioner om fötter. 

Lilly har väldigt svårt att sova på nätterna nu och något gör att hon kommer till oss och är oriven. Jag drömmer mig iväg till en Mega säng där alla i familjen ryms men tydligen enligt en viss man jag har så går de inte att få och det blir så trångt vid sängen osv osv..... Blää, säger jag och större säng måste de absolut bli! 

(null)

Imorgon byter vi vecka och bebis går in i vecka 32 (31+0) fortfarande full fart i magen morgon till kväll och jag får må väldigt bra. Lite lite sömn gör att de blir allmänt lite tyngre med allt men konstigt vore de väl annars. Imorgon ska jag på träff med min barnmorska och nu längtar jag riktigt, var längesedan jag var dit och trotts allt så börjar de ju faktiskt närma sig nu. Även om jag fick höra av min kära man för någon dag sen "ja men de är ju typ ett halvår bort innan bebisen kommer" hmmm, vet inte riktigt i vilken värld han lever i? 

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0