30åring

Våran finaste Anders blev ju så tillslut 30år i måndags och jag tror han var väldigt nöjd med allt firande och väldigt tillfreds med den höga åldern. (Haha) 

(null)


Idag när Lilly var på förskolan så åkte jag och Vilhelm med några kompisar och testade Tärnas nyöppnade bowling. Så himla kul de är alltså! Så lycklig att dom startat de och hoppas de funkar och får bli kvar. 
Vilhelm tyckte att de var svårt, tungt och lite tråkigt utan Lilly så han åt pepparkakor istället. Tror resultatet blir bättre om han får med sig syrran nästa gång. Känner också att mina höfter kommer inte att tacka mig imorgon, men de var så värt de! 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kul hade vi då! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0