Älska december.

Älskar allt detta julmys! Underbart med all spänning och förväntningar man får bygga upp med barnen. Jag hoppas verkligen att mina barn ska komma att älska julen precis lika mycket som jag gör och deras mormor alltid gjort för hon är en stor del av allt julmys mina barn får uppleva, tack för de älskade mamma. Pappan i huset gör allt han förmår att gör så mysig som möjligt också fast jag vet att han inte bryr sig allt för mycket men han gör de för våran skull. De uppskattas så så mycket. 

(null)
 Spontanmys framför barnprogram hos gammelfarmor och gammelfarfar. 
(null)
Snö
(null)
Chokladkalendern som jag får varje år av min kära man.
(null)
Julkyrkan som jag haft när jag var liten fixade Anders så fin med lite sprayfärg. Och snögubbarna barnen gjort med mormor och morfar.
(null)
Mysmellis
(null)

(null)

(null)
Pyssel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0