Stockholm

Fick i födelsedagspresent av min mor och far en tur och retur biljett till Stockholm där jag och min bästakompis Elin skulle få umgås i lugn och ro och bo i min kära storebrors lägenhet. Att äntligen få träffa denna enormt efterlängtade människa och få "komma ikapp" med varandras liv! Helgen som var va vi där och oj så lyxigt och helt underbart. Elin var orolig att jag skulle sakna barnen så mycket, men när man har världens bästa pappa till barnen så finns de inget som gör att man blir orolig. Att få sova helt ostört, vakna i lugn och ro äta frukost lunch och middag helt utan att behöva tänka på någon annan. Oj så skönt och välbehövligt med sånt lyx ibland, de gör ju också att komma hem blir så mycket roligare när man verkligen fått fylla på energi. 


Vi umgicks också med våran barndomskompis Fanny är verkligen kul att vi lyckats hålla kontakten trots att de är många mil och andra typer av livssituationer. 







Lycka är att få träffa personer man saknar och känna att man aldrig vill lämna dom och att komma hem och känna "borta bra men hemma bäst" då har man nog gjort rätt val i livet. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0