Semester

Anders sparkade igång sin semester på måndagen med raketfart och tog med sig Lilly och åkte ner till Stockholm med ett nattstopp hos Lillys farmor i Enånger. Nu är dom i Stockholm hos Anders mormor och morfar för en massa bus och att umgås. Jag och Vilhelm blev hemma. Vi hade väldigt gärna följt med men eftersom att den lilla gossen ogillar starkt att vara stilla nu så valde vi att göra så. Tror att de är väldigt bra för dom små att få vara ifrån varandra lite grann men också att få lite "egentid" med varsin förälder. Lilly var heltaggad, jag frågade om hon skulle sakna oss och de skulle hon men hon sa också att hon skulle klara sig fint utan mamma. 

Idag är det tisdag och än så länge går allt bra. Vilhelm har saknat pappa lite på kvällen och Anders berättade nu ikväll att Lilly hade frågat efter mig och lillebror och jag kunde inte låta bli att få tårar i ögonen. Enda gången på treårs tid som jag varit i från Lilly är tre dagar när vi låg på BB med Vilhelm. Nu blir dom borta fem dagar och jag gör allt för att få dagarna att gå för att inte fundera så mycket. Men nog var de jobbigt att höra hennes röst på telefonen långt, långt bort.... 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0