När de blir som de blir

Åter igen har våra planer lyckats gå i stöpet lite men vi får göra de bästa av situationen. Vi skulle ju åkt till Sjöbotten hela familjen igår kväll men eftersom att magsjukan härjar starkt där nere så var vi lite för rädda att alla skulle bli liggandes sjuka på jul, vilket ju inte alls känns så kul. Så vi tog de vuxna och kloka beslutet att åka ner senare. De gjorde dock att min "julvecka" hemma i Sjöbotten inte blir av där vi skulle julmysa i massor med pepparkaksbak, klä julgran och annat allmänt julmys. Jag hade till å med bestämt mig för att skippa julgranen hemma i år.. Men igår innan Lilly skulle gå och lägga sig kryper hon upp i min famn och säger "mamma, varför har vi ingen julgran? Jag skulle så gärna vilja ha en att pynta." Just i detta då så kände jag min precis som grinchen! Så Anders for ut vid 21 igår kväll och högg något i form av ett... träd(?) hari inte sett den än men de får bli som de blir, tur barnen har världens bästa pappa som alltid ställer upp. Pepparkaksdeg ska också inhandlas och här ska julmysas skitenurallt!!! 


(null)

(null)

(null)

ALLT FÖR DESSA TVÅ! 
Våra guldklimpar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0