Leo's lekland!

Idag så blev de så att vi åkte på Leos lekland här i Skellefteå. Väldigt bra förslag av min kära mor. De var vi och två familjer till, väldigt skönt och oj så kul vi hade! Jag vågade åka rutschkanor jag inte trodde jag skulle våga och Lilly är till min förskräckelse inte de minsta bangen och rädd! Tyvärr vågade jag inte alla rutschkanor så nästa gång får vi ta med oss förstärkning i form av morbröder eller moster?
Men oj, sitter och kollar på bilderna och blir alldeles varm. Jag och ännu mer (om de är möjligt?) är mina barn så lyckligt lottade som har så underbar mormor, morfar och gammelmormor!
Efter att vi varit och lekt åkte mamma och mormor hem med barnen och jag fick åka och göra ärenden på stan och käka middag med finaste Fanny!

Imorgon åker vi hem till Tärnamo igen fler äventyr rikare och härliga stunder.
Tack min fina familj och alla vänner!


Kommentarer
Postat av: Annica

Annars hakar nog gärna kusinerna på 😊

Svar: Ja de skulle vara väldigt kul! 😊
Sara Kolbengtsson

2016-09-01 @ 21:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0