Inskolning

Idag har Lilly varit på sin första inskolning på förskolan. Bara för att Anders gått runt här hemma och varit orolig och nervös så smittade av sig tillslut. Tycker egentligen inte alls att de är nån fara och jag VET att Lilly kommer att ha så kul med alla barn osv men ändå just innan vi skulle åka och innan vi gick in så var jag jättenervös. Så fort vi kom in och träffade fröknarna och alla barnen så släppte allt så klart och Lilly började leka direkt, följde med fröknarna och kollade in leksaker och brydde sig inte det minsta om vars jag och Anders var. Tror också de var väldigt bra för Anders att få se att de gick så bra och att hon trivdes direkt.

Vi var bara dit idag och kollade läget fram till lunch då åkte vi hem. Lilly ville absolut inte åka hem och grät när vi skulle fara, men då fick hon krama barnen och fröknarna så då blev de lite lättare.

Imorgon ska vi dit igen och då ska vi äta lunch och ha vila där också, då utan pappan vilket kommer att underlätta lite när vi ska hem för de var en väldigt arg och ledsen dam som absolut skulle åka med pappas bil! Och när vi kom hem så var de nån som funderade på pappa hela tiden.
Hon är verkligen pappastjej just nu vilket inte har mig nått emot men de blir lite knepigt när han tvär kommer och måste fara sen igen.....

Våran stortjej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0