Inskolning dag två!

Imorse när jag sa till Lilly att hon skulle ta på sig skorna för vi skulle åka till förskolan så var de en lycklig tjej som kom springandes ut i hallen.
Inskolningen idag har gått jättebra. Efter att vi ätit lunch så la jag henne i vagnen för att vila, sen åkte jag och Vilhelm på caféet å träffade Sandrorna och när vi kom tillbaka hade hon vaknat och var i fulla lekartag! "Mamma" sa hon glatt sen fortsatte hon med sitt lekande. Var så himla kul att se på henne att hon stortrivs med dom andra barnen och jag fick åter igen "släpa" med mig en väldigt missnöjd tjej som absolut inte ville åka hem. (Ett väldigt anjenämt problem)
Imorgon ska vi testa lämna henne själv på förskolan, de ska bli spännande!


Ikväll var vi förbi och fikade med gammel farmor och gfarfar. Och imorse var klätterapan i full gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0