Inskolning dag fyra.

Lämnade en glad tjej igår vid 9 som for in direkt så jag fick jaga mig en hejdå kram å puss. Hämtade vid 15 och dagen hade gått jättebra och de var en nöjd tjej som busade i lekparken när jag kom och hämtade, märktes att hon var ganska trött efter en fullspäckad vecka så hon var rätt nöjd att få åka hem.

Nu har vi tagit helg och idag blir de en lugn dag hemmavid. Hon har förövrigt sovit bra hela natten. Igår natt hade hon benvärk efter allt bus så igår innan hon skulle sova fick hon lite alvedon och jag masserade hennes ben och de verkar ha gjort sitt.

Vilhelm och pappan hade morgonmys innan han åkte på jobbet.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hejja Lilly! :-)
Puss på er sötnosar

2016-09-23 @ 20:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0