Tänder.

Ja som rubriken lyder så hittade jag två små gryn i underkäken på lillebror i början av veckan.  Får se om de är de som har gjort att han mår som han mår i magen men jag kör på mjölkfritt en månad ändå. 


Igår var vi in en sväng till Tärna och jag unnade mig att köpa såna fina glasburkar med lock och sugrör. Dom är ju så fina och mysigt att blanda god saft och dricka ur i sommar! 


Sen på vägen hem stannade vi hos gfarmor och gfarfar där vi fick fika och Lilly fick vara ute å busa med gfarfar själv. De tyckte nog dom båda var väldigt kul. 



I helgen åker vi hem till Sjöbotten, blir kort och 
intensivt då vi ska på 30årsfest. Men de ska bli så kul! Men jag varnar er där hemma, de är ingen liten bebis som kommer utan nu är de stora lillebror.  
________________
Förövrigt mormor Sonja så har vi börjat genomgången av pärlan. Har hon riktigt tur ska hon få följa med på semester i sommar. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0