Sextonde Maj

Vi hade ju sån tur att gammelmormor blev kvar några extra dagar efter dopet vilket alltid är lika kul. Även om gmormor känner de som att hon inte göra någon nytta så gör hon verkligen det! Att i lugn å ro få gå på toa, att vika tvätt utan "hjälp" från en galen tvååring, ja ni fattar de är väldigt mycket värt sen så är de ju väldigt trevligt sällskap också må jag säga. Jag och mina fina mormor står varandra väldigt nära vilket vi nog alltid gjort och med henne kan jag alltid prata om allt mellan himmel och jord.  Tack för det älskade mormor! Jag hoppas och tror att mina barn kommer att få en lika bra relation med sin mormor.
 
 
 
 
Gammelmoster Anna och gmorbror Mikael stannade också kvar efter dopet men i sin stugvecka uppe i Klippen.
Ivanlig ordning bjöd dom dessutom på middag.
 
Glada miner?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0