Dom fina stunderna

I helgen har Anders, Alfred och Ove rivit ner en timmerstuga så jag och Louise har fått roa oss och barnen helt själva. Vi har haft så trevligt så jag har inte ens hunnit fota just nått. Lite shopping,  bilkörning, fika och en massa surr å bus. 
Vi firade även Ove som fyllde år i går med en grillmiddag och lite små paket. Trevligt var de.
 
 
 
 
 
 
 
Vilhelm och Louise. 
 
 
Till helgen blir de att åka ner till Sjöbotten för 30års fest. Vi ska även passa på att besikta bilen och jag måste på stan och fylla på barnens garderober inför sommaren. Så härligt när man kan börja gå lite mera "lätt klädd". Hoppas på en massa värme NU! 
 
 
Sen så ska vi självklart fira en av dom mest värdefulla personerna i mitt liv, MAMMA. Verkligheten är grym och man vet aldrig när ödet bestämt att det är slut på jordelivet. Händelser runt i kring en som inte lämnar någon oberörd, glöm inte att tala om för dem du tycker om att du ÄLSKAR dom. Och jag skickar en kram till alla där ute som får kämpa med den enorma sorgen av att någon lämnar på tok för tidigt.
 
Till min familj och mina fina vänner (ingen nämnd ingen glömd, ni vet vilka ni är!)
Jag ÄLSKAR er! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0