Lillebror

Ja nu har Vilhelm blivit fyra månader och han växer så det knakar och är för det mesta bara glad och nöjd.  Men han pruttar massor och luktar pyton så idag påbörjar jag min månad utan mjölk. De ska bli spännande att se hur jag klarar av det.  Speciellt med tanke på att jag älskar mackor, men nu är de hårdbröd och kaffe som står på frukost listan. 
Önska oss lycka till.  




______________

Dessa två syskon alltså, dom är ju de finaste som finns (så klart, enligt mig) men jag och min mor pratade lite igår om hur lyckligt lottade vi är som har så snälla barn, alltså att Lilly är så väldigt snäll med Vilhelm.  Hon har aldrig någonsin ens antytt att hon funderat på att slå eller ge han ett "tjuvnyp". De finns ingen svartsjuka där alls. Älskade, älskade barn TACK för det! 




Kommentarer
Postat av: Anonym

Mycket bröd är mjölkfritt nu för tiden

Och verkligen underbara barn

Svar: jo mamma sa de också idag så jag ska ut och leta. 😊
Sara Kolbengtsson

2016-05-21 @ 18:34:28
Postat av: Anonym

Och det är barnens faster som tydligen kommenterade anonymt 😊

2016-05-21 @ 18:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0