ute

Igår efter middagen gick jag och Lilly ut och åkte lite bob och pulka. Hon tyckte de gick lite väl fort när vi åkte i snöhögen så hon ville hellre bara bra dragen. Efter att vi gjort de så gick vi in i stallet där trähästen står vilket blev en väldig succé. Hon tyckte de var kul att sitta på och rida men också att rykta lite. De är bra träning inför den riktiga hästen. Haha. 





När vi kom in gick mormor och Lilly upp och badade och när dom kom ner hade mormor försökt göra en inbakad fläta i hennes hår. Till saken hör att när jag var yngre och hade duschat eller badat så gjorde mamma alltid en inbakadfläta på mig. Snacka om mysigt. Min mamma och Lillys mormor är helt klart bäst i världen!  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0