Helgen

I fredags hade jag och barnen en väldigt bra dag. Vi gjorde inget speciellt men den var så där härligt bra. När Anders kom hem så åt vi middag och han och barnen badade, Lilly var överlycklig att både få ha pappa och lillebror att leka med. Lillebror däremot var inte lika impad.... Sen blev de glass för pappan och Lilly och tv mys innan sovdags. 


Städdag i byagården på lördagen. Trotts att det var väldigt få där så gick de bra. Sen fixade farfar Ove middagen som affe å loui också åt med oss. Vårrullar,  riktigt gott! Jag la mig tidigt med migrän och när jag vaknade imorse och kollade ut så har Anders fixat gungställningen så nu är de bara gungor som saknas. 
Oj vad jag är lycklig som har en man som är så duktig.


Nu sitter jag ute på altanen och försöker skriva ner grejer i barnens "boken om mig" även skriva ner vad jag ska framkalla för kort och sätta in.


Ska bli spännande att se,  jag har alltid gett min kära mor skit för att hon skrivit så lite i min bok om man jämfört med mina andra syskons. Hon hävdar att när man har fyra barn har man lite annat att göra och att de kommer att bli samma för mig. Vi får väl se.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0