Liten liten i magen

Känns väldigt skönt att det nya spännande 2016 är här. Stressen över att liten inte fick komma förtidigt har lagt sig och nu är jag åter tillbaka på att undra när du tänker komma?! Jag har hela tiden varit inställd på att gå över tiden. Anders han pratar om tidigare och sen så får man ju hela tiden höra från alla att nr två alltid kommer tidigare. Ja fast många som jag pratat med och när jag läst på nätet så har dom gått över tiden, bebisarna har ingen brådska ut inte. 


Idag är det 11 dagar tills liten är beräknad,  tanken på att behöva gå över tiden är absolut inte lockande nu när kroppen blivit så väldigt tung. Nu blir de fokus på att sova så mycket jag kan och ändå komma ut och röra mig på dagarna så liten inte tror att det är allt för lungt. "Gör mamma och pappa glada och behaga att komma i lagom tackt inom dom närmaste dagarna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0