Lycka

Igår efter att Lilly hade vilat så gick hela familjen ut och njöt av det fina vädret. Lillebror sov i vagnen, Lilly fick åka både bob och skoter men föredrog skotern och när pappan tänkte ställa bort skotern så grinade hon som en tok. Ingen av oss orkade med sura miner så då fick hon åka ännumer.  Förövrigt tackar vi morbror Jonas för lånet. Han ska sälja den men om han hade velat köpa sin kärlek från Lilly skulle han gett den till henne då hade han fått obehindrat med kärlek och för evigt vara nr 1. (hihi ;-)
 
 
 
 
Efter en skön stund i solen tog jag vagnen med lillebror och promenerade till gfarmor och gfarfar där vi fick middag och en massa bus å lek sen promenad hem. Helt underbart att röra på sig igen. Slut och svettig men så skönt.
 
 
Vikten börjar sjunka och jag har ungefär 7 kg tills jag är där jag trivs som bäst. Blir spännande att se hur kroppen kommer bete sig nu, om de går att bara amma bort alla kilona. Har en kännsla av att de nog kommer att krävas lite mer av mig den här gången. Snart kommer jag mig i mina vanliga byxor också men än så går dom inte att stänga. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0