Dan före dopparedan!

Imorgon är de julafton och vi firar den hemma i våran lugna vrå. Med Lilly och Vilhelms farfar, gammel- farfar och farmor och gammel mormor. Känns väldigt skönt att slippa resa en massa och planera saker och ting i sten samtidigt som jag vet att hela min familj kommer att vara så saknade imorgon!  



Självklart kommer Anders hela frånvarande familj också att varar saknade!


Lilly är glad och mamman i huset "håsar upp" julafton i sinne för att hon ska förstå vad de innebär. Nu när jag säger julafton säger hon " MIN tomte, klappar!" Älskade unge vad jag älskar dig och vill göra julen så fin för dig som jag alltid upplevt den. 


Vilken häftig känsla, båda barnen sover och jag smyger in med morgongåvan i hennes rum när hon sover. Oj vad de tar mig tillbaka till min julupplevelse. Världens bästa mamma och pappa som gjorde allt med julen till en underbar, spännande, pirrig tid i tron om att tomten kom och gjorde julen underbar!! Jag är evigt tacksam till mina föräldrar för känslan som aldrig dog och än idag tror jag stenhårt på julmagi och tomtar! Tack tack och tusen tack! Nu ska vi mysa min fina man och min underbara mormor! God jul på er fina människor! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0